• Minjonit

7 vinkkiä rekrytointia tukevaan sisältöön

”Hakijat haluavat nähdä kiiltokuvien taakse” korostaa meidän sisällöntuottaja Laura. Näytä ihmisiä, kasvoja, rutiineja, perinteitä ja työntekijöiden lempityöskentelypaikkoja.


Perjantaipullat ja -pullot esiin siis. ”Haha ehkäpä!” Laura nauraa. Minjonin tiimin Mansen vahvistus Laura takoo hyvää sisältöä kuin sepät miekkoja keskiajalla - poimi tästä Lauran tärpit rekrytointia tukevaan sisällön tuottamiseen!


1. Pidä ihannehakija mielessä, kun luot sisältöä - mikä herättää hänen kiinnostuksensa? Aidosti..


2.Korosta kuvien ja tekstien avulla työpaikan valtteja - ne voi olla esimerkiksi erinomainen tiimihenki, inspiroiva esihenkilö, itsenäisyys työssä, kompensaatio tai vaikkapa kivat työskentelytilat.


3. Käytä tulevien kollegoiden ”ääntä” sisällössä; he ovat kiinnostavampia kuin itse yritys.


4. Kuvat jossa on hyvä valo, kasvoja, liikettä ja rekvisiittaa toimivat parhaiten - vältä jäykkiä poseerauksia toimiston aulassa.


5. Hyödynnä videota!


6. Älä pelkää sitä, että postauksesi herättää huomiota - harmaa korporaatiovibe menee helposti ohi.


7. Muista postauksissa ohjata työnhakijat ottamaan sinuun yhteyttä, hakemaan tai tutustumaan työpaikkailmoitukseen.⁣

Toivottavasti tärpeistä oli jeesiä! Kuvanottohetkellä Laura on muuten matkalla lempparipaikkaansa Tampereen Tampellaan, jossa usein viihtyykin läppärin ääressä tunnin jos toisenkin ja vinkkaa, että lounaalla lohipäivät on parhaita ja mahtavassa miljöössä silmä lepää - se on moro!

21 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki

© 2021 by Minjon Oy

  • Instagram
  • Facebook
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Pinterest Icon
  • YouTube